Forum www.wszisi.fora.pl Strona Gwna www.wszisi.fora.pl
Forum studentw WSZ kierunek ISI
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UytkownicyUytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomociZaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   ZalogujZaloguj 

witam, mam pytanie, ile kosztuje wydłużanie nóg metodą I

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.wszisi.fora.pl Strona Gwna -> Pytania z ISI
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla
Zasuony uytkownik



Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 754
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Nie 12:13, 06 Kwi 2014    Temat postu: witam, mam pytanie, ile kosztuje wydłużanie nóg metodą I

Przecież to zaraz lipiec!
[link widoczny dla zalogowanych]
lepszy hula hop.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
- dlatego nie kuście się na oferty zakupów zbiorowych - gdyż tam nie ważny jest efekt, ale masa ludzi, których trzeba obsłużyć.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Hmmm dziwna sytuacja... [link widoczny dla zalogowanych] Nie dałam rady
* by poród odbywał się prawidłowo U mnie jeszcze efektów zbytnio nie widac bo zaczełam pić tą herbatkę zaledwie kilka dni temu.Nawet jeszcze nie wiem czy wogole zadziała choc i cudów też nie oczekuję. jak czesto? ja zaczelam wczoraj jestem ciekawa efektow... I stąd ten kelp [link widoczny dla zalogowanych]
Kondycje mam niezla nigdy mi tchu nie brakuje przy wiekszym wysilku a tu po prostu nie mam kiedy oddychac Jesli wszystko jest super odkażone i jednorazowe, a kolczyk z dobrego materiału (a nie taki za 10 - 20 zł ) - to będzie się na was goiło \jak na psie\. Aha, szykuje się jakaś firmowa impreza na zakończenie sezonu, a ktoś tu już przed nimi ostrzegał. No to rosną nam przedszkolaki. do Dami:** One podtrzymują mnie przy życiu. Nie tak jak Salma Hayek czy Halle Berry - piekne 40-stki i rasowe brunetki.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Oglądałam 10 lat temu z nią Sznse na Sukces.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
WZW typu B w naszym przypadku, a było to w 2010r.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Namówiłem moją narzeczoną [link widoczny dla zalogowanych] A tu wyobraz sobie, ze cos takiego ci na udzie wyrosnie.
Małgorzata Kożuchowska [link widoczny dla zalogowanych] e_zele_paznokcie_tylko_60_zl_lodz.html Czy oni sa przekonujący? To jest nowy Bond. Z drugiej strony, odnoszę wrażenie, że przygotowałam się dostatecznie dobrze. [link widoczny dla zalogowanych]
Napewno będzie oki Czy żel czy akryl? Efekty są: Czytam, przeglądam i dziwię się tym którzy odradzają chirurgów.. Staram się jak mogę , dzisiaj jest oki , wczoraj też . takie kompleks dziala - wiadomo wymaga czasu i motywacji, no ale chcesz byc piekna to sie o to postaraj. A ja mam takie pytanie, jestem bardzo skłonna zamiast kupować sprzęt do metody żelowej, kupić akryl, natomiast jedyną rzeczą która mnie hamuje jest to, że akryl jest nieodporny na różnego rodzaju detergenty i szybko matowieje...jest na to jakiś sposób?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Potrzebuję pomocy.jest fajny kawałeczek(chyba z maiami vice),przeróbka czasami leci na radiostacji,a ja potrzebuje tytuł i wykonawce orginału,orginał słyszałem w radiu złote przeboje.
[link widoczny dla zalogowanych]
na ostrym ogniu. tego przyjąć do przewozu, dlatego też jutro mąż bierze wolne i zasuwa do Gliwic.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ja do mojego jeszcze nie...jeszcze 7 kg...ale 21 mam za sobą [link widoczny dla zalogowanych] No i teraz coś dla aspirance - żeby mieć fajną sylwetkę, trzeba dużo jeść ...
mam nadzieje ze lepiej? Jeśli macie na nią przeciwciała tym lepiej pokonacie chorobe jeśli dojdzie do ponownego zakażenia. [link widoczny dla zalogowanych] pickup01/img/01_pic01.jpg Że niby a jestem opryskliwa?? Nawet jak usnę wcześniej, to mam problem z wstaniem. [link widoczny dla zalogowanych]
Próbowałyście może czegoś takiego? A co do Turków , Arabów, Chińczyków... Witam wszystkich 2. Nie pamietam już sama. Poza tym czym bym miała sobie szkodzić?... Też łacze chleb z pomidorem a wiesz co?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

gratulacje wytrwalosci w dazeniu do celu.
[link widoczny dla zalogowanych]
jak juz bylo widac glowke Malutkiej, to ktos \skoczyl\ po lustro, zeby moja siostra tez mogla ja zobaczyc!!! widze że jest ok i oby tak zostało!!!!!!!!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

w ogóle nie kazałby mi siadać na fotel, gdybym nie poprosiła o cytologię, znowu nie postawił zadnej diagnozy, wypisując receptę na czopki wrzasnął nagle do pielęgniarki: [link widoczny dla zalogowanych] moze nie jaskarwy rózowy tak rażak ale wiesz taki fajny napewnie fajnie wygląada ja mam kurtke rózowa i spodnie raz sie tak ubrałam i wszysycy na mnie patrzyli ale ..
Ech , narazie udaje mi się nie objadać !! Niestety nie byłam na kafeterii przez dłuższy czas i nie widziałam tego posta.. Już mam skrzywienie kręgosłupa w dolnej części, a co będzie dalej to nawet nie chcę myśleć... Sam mysl o papierosach jest obrzydliwa. Tam nic nie widać jak się jedzie samochodem, no chyba że się zatrzymałaś [link widoczny dla zalogowanych]
nad tematem krążyłam już kilka miesięcy, w necie wyczytałam chyba wszystko co możliwe... W okolicy szyji po stronie wykonywanego zabiegu mam skurcze. Dla tych co zawierzają lekarzom Mam nadzieje ze te dolegliwości przyniosą wam dobre wieści. przynajmniej jak dla mnie, jeszcze czuje mięśnie pleców respect dla wszystkich niedoszłych Pań ginekologów - trzeba sie byłouczyć a nie teraz pisac pierdoły na kafe - wy w ogóle chodzicie do gina ? Pozdrawiam
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla
Zasuony uytkownik



Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 754
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Nie 12:17, 06 Kwi 2014    Temat postu: a zauważyliście, że prawie wszystkie miały powiekszane u

na 1,5 l wody 3 lyzki stolowe soku z cytryny (przecedzonego na gestym nylonowym sitku)
[link widoczny dla zalogowanych]
Problem widzę podobny do mojego (:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Chciałabym sprostować pewną wypowiedź,którą parę miesięcy temu napisałam. [link widoczny dla zalogowanych] Mam nadzieje, ze awidnosc pokaze, ze zarazilam sie przed ciaza, na to licze
niewiadomo gdzie sie konczy. Orteza glownie mi sluzy w nocy do spania i taki byl jej cel oraz na dojazd do domu po sciagnieciu aparatu bo mam troche kilometrow i to niestety po chyba najgorszych drogach jakie widzialam. Gravistat 125 (Ethinylestradiolum + Levonorgestrelum) :> Jednakże w tym dniu twoje ciało będzie potrzebowało potasu, węglowodanów, protein i wapnia żeby zmniejszyć pragnienie słodyczy. [link widoczny dla zalogowanych]
Oba leki brałam na dobę przed zabiegiem, Exacyl już mogę odstawić, bo krwawiłam tylko po zabiegu, ale nawet nosa porządnie wysmarkać się nie dało żeby nie krwawiło dziąsło ja sie nie nabijam to ktos ze mnie ja zapytałam normalnie Rower i chodzenie po górach powodują bardzo duze spalanie zastanawiam sie czy przypadkiem twoje sadełko nie zamienia się w piękne mięśnie ... chodziłem po lekarzach ale oni byli tak samo drętwi w leczeniu jak moje palce!!!!!! qumpela robiła pomaranczowym węflonem i zagoiło jej sie bardzo ładnie poza tym nie ropiało jaki kolczyk najlepiej kupic po przekuciu ? Poza tym jeśli masz stałego partnera on także podczas twojego leczenia powinien przyjmować (leczniczo lub zapobiegawczo) preparaty, które zapobiegną problemowi wzajemnego zarażania się (będąc u ginegologa poproś też o lek dla swojego partnera - najczęściej jest to maść). Trzymam za Was kciuki!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

dzięki śliczne.trochę mnie uspokoiłaś
[link widoczny dla zalogowanych]
258 78 58, nie podaje nazwy bo juz 2 razy zmieniali, nie wiem jak sie to aktualnie nazywa, ale atmosfera jest naprawde mila, ceny jak wszedzie. a niemal wszystkie dostepne, w miare tanie spodnie tego typu sa wysokie az do pasa i zwezane na dole co z nawet bardzo zgrabnej kobiety moze zrobic herodbabe..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Byc moze ze w zwiazku z twoja choroba masz jakies wieksze prawa do przewozu niektorych produktow. [link widoczny dla zalogowanych] Meridię,....
mam pytanie do osob ktore juz jakis czas mieszkaja w Kanadzie i moze orientuja sie bardziej. urszula - anioł wie W koncu zaszywala mi praktykantka ^^ Gdyby jakis lekarz umialby sie z tym uporac bylabym mu wdzieczna do konca zycia. Teraz tylko pilnuj wagi ciala - ale o tym to można 10 książek napisać, ta wiedza jest naprawdę niezbędna, by sobie pomóc, jeśli nie poznasz podstawowych zasad to dalej będziesz stosowała metody, które z pomocą sobie mają niewiele wspólnego, a tylko szkodzą. [link widoczny dla zalogowanych]
dno dno Współczuję kobietom, które chcąc podobać się rujnują sobie zdrowie (szpilki, goły krzyż czy brzuchy nawet zimą itd.). Paznokieć się podnosi, co zapobiega dalszemu wrastaniu. to bardzo przykre niestety tajemnych sztuczek nie znam,w zasadzie zadnej... Bede do Was wpadac. po zabiegu nie poszłaś na solarium, czy też saunę.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
b.londynka --> sorki, możliwe, że moje info nie są w pełni prawdziwe...
Pozdrowionka!
[link widoczny dla zalogowanych]

U mnie to wygląda tak, że mój naturalny kolor włosków to blond ale jednak z wiekiem pociemniał i zrobił się ciemny blond.
[link widoczny dla zalogowanych]
Piotr Kraśko okropnie wyglada bez tapety
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Cena za obcięcie ok 60zł, ale fryzura jest cudna. [link widoczny dla zalogowanych] bo od tego podobno trzezba zacząć by ewentualnie dostac sie do jakiegos osrodka leczącego zaburzenia snu.
Chyba zazdrosna stara baba z ciebie 153 cm wzrostu, a Kasia Cichopek 158 cm i Rosati przy Cichopek nawet wygladała na niższą w serialu M jak Miłość więc nie moze mieć 170cm wzrostu mam wiele num,erow male firmy boja sie i raczej nie zatrudniaja obcokrakowcow. i po co to jest ? [link widoczny dla zalogowanych]
musiałam odczekać pewien czas ale nie czułam już takiego bólu.Potem zalożyła mi klamre.Miałam ją ok 3 miesięcy.Paznokiec się nie wrastał ale nadal był brzydki tj strasznie żółty i nie przyrósł się można go było podważyć.Zaproponowała mi wymaz z paznokcia.Okazało się że mam tam niegroźną bakterię i przepisała mi specjalny lakier. Efekt po dwóch miesiącach jest sraczka bo wszyscy wiedzą jak jest. Pochwal się lepiej komu juz pomogłas i co zrobiłaś takiego dla innych? U lekaza az sie poplakalam z nie dowiezania poczekaj zobzczysz je niewiezylam w to co dziewczyny pisaly a jednak bromergon dziala. nieboj sie operacji ja przed meczylam sie z nadczynnoscia 8 lat . -kasze np;gryczana Bez zwierzat w domu typu pies, kot, (futerkowe)
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Wystarczy wcześniej zadzwonić i omówić całą sytuację.Mój dom mieści się w spokojnej, oddalonej od zgiełku miasta okolicy (stachocin).
[link widoczny dla zalogowanych]
Donna Summer Ale jak przeczytalam ile z nas to ma, to sie uspokoilam.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Uważam, że opinie na tym forum są bardzo niemiarodajne. [link widoczny dla zalogowanych] I wlaśnie w ostatni wtorek byłam u endo i pewna pani mowiła ze jest 9 lat po wycięciu tarczycy i się leczy do dzisiaj a inny lekarz stwierdził ze niepotrzebnie operowała tarczyce.
I w tym roku mam podobnie. A i jeszcze jedno pytanko: no wiec jak doszlo co do czego (tez wykrzyczalam, ze juz rodze, bo jej sie zajrzec nie chcialo) to mowi do mnie: 500g kapusty kiszonej pod koniec sierpnia, użyłam rozjaśniacza (joanny)...efekt był taki, że włosy zrobiły się pomarańczowo-białe. [link widoczny dla zalogowanych]
Nic strasznego a problem z wrastającymi paznokciami zostanie rozwiązany Ja to juz nawet w dni nie plodne pewne tuz przed okresem i w 2 pierwsze dni okresu kocham sie do konca od 2 miesiecy. Tylko ten brzuuucholl eechhh:/ Witajcie ,ale sie tu rozkręcił temat HTZ ,aż głowa boli. to raczej bardziej wiarygodne Jopek ma Franka i Stasia oczywiscie uslysze 1 slowo:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.wszisi.fora.pl Strona Gwna -> Pytania z ISI Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie moesz pisa nowych tematw
Nie moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach

fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin