Forum www.wszisi.fora.pl Strona G│ˇwna www.wszisi.fora.pl
Forum studentˇw WSZ kierunek ISI
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

Od razu do chirurga!

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.wszisi.fora.pl Strona G│ˇwna -> Pytania z ISI
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla
Zas│u┐ony u┐ytkownik



Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 754
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Žro 4:21, 09 Kwi 2014    Temat postu: Od razu do chirurga!

Je┼Ťli ju┼╝ kto┼Ť stosuje tak─ů metod─Ö to proponuje jednocze┼Ťnie z kalendarzykiem, je┼Ťli nawet nie z testem LH.
[link widoczny dla zalogowanych]
a czy ja powiedziałam ze ta osoba ma byc od stop do głowy ubrana w roz?? srodki nasenne nie sluza do stosowania w kosmicznach dawkach w celu uzyskania bomby.
a chlopak??
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
U mnie w domu chyba jakies sie zalegly...

Wszystko było ok przez 7 miesięcy. [link widoczny dla zalogowanych] Jeden tak sie tym uprowadzeniem zalamal ze pije, nie ma pracy, spi przez caly czas, i nie ma czasem kontaktow ze swoja rodzina tygodniami.
Deszcz pop┼éyno┼é jak ( ...) i zacze┼éam cie kocha─ç Nie do┼Ť─ç ┼╝e nie szablonowo, to za ka┼╝dym razem wychodz─Ö inaczej zrobiona i jest bosko. Musia┼éam wzi─ů┼Ť─ç ma┼Ť─ç znieczulajac─ů ┼╝eby nie czu─ç b├│lu... kosztowna rehabilitacja (do┼Ťwiadczy┼éam na w┼éasnej sk├│rze!). ja sz├│steczke zaczelam od wczoraj nie wiem czy ja dobrze wykonuje bo miesnie brzucha to mnie nie bola tylko plecy jestem juz 1rok i 9 miesiecy po porodzie i te wstretne boczki i brzuch mnie dobijaja. [link widoczny dla zalogowanych]
I nic. pozdrawiam wszystkich i zycze wytrwa┼éo┼Ťci przez ┼Ťwi─Öta!!!!!!!!!! Naoliwiam ka┼╝dy plaster oliw─ů z zio┼éami, sol─ů i czosnkiem. Na pewno bardzi dobrze si─Ö czuj─Ö, nie jestem zm─Öczona, mam wi─Öcej energii, nie mam wzd─Ö─ç (a to by┼éa moja zmora!!!!!) i mimo ze przez pierwszy tydzie┼ä by┼éy zaparcia to brzuszek by┼é p┼éaski..... a6w jest raczej na wyrobienie miesni a nie na spalenie tkanki.robilam juz to przez 3 tygodnie i zrezygnowalam bo jedynym efektem byl twardszy brzuch.ale co z tego skoro te miesnie zakrywa tluszcz um├│wmy si─Ö tak, ┼╝e je┼╝eli kto┼Ť bedzie mia┼é do mnie jakie┼Ť pytanie to porsze pytac smia┼éo. Z jednej str odka┼╝a, a z drugiej ┼Ťci─ůga rop─Ö i oczyszcza ran─Ö przyspieszaj─ůc gojenie.
mam dzikie mięso, stan ropny i wypływa mi krew ...
wsluchajcie sie w swoj organizm ale badzcie surowi bo on bardzo latwo kapituluje...dobrej nocy
No ale to tylko przeczucia, cho─ç sporo symptom├│w.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ból był OKROPNY, brałam no-spę.
dostawca nas nie zwolni─ů bo im trzeba taniej i dobrej si┼éy roboczej
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Koalami┼Ť, ale to poczucie ma si─Ö jak uda┼éo si─Ö z tego bagienka wsp├│┼éuzale┼╝nienia wyj┼Ť─ç.

Pozdrowionka i trzymajcie si─Ö cieplutko
[link widoczny dla zalogowanych]
A ten tatuaz medyczny mozna robic na ┼Ťwie┼╝ej ranie?
Lubię też Johna Malkovicha, Jerzego i Macieja Stuhrów oraz kilku innych, ale w tym momencie wylecieli mi z głowy
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
ju┼╝ si─Ö nie mog─Ö doczeka─ç!!!!!
[link widoczny dla zalogowanych]

jak czesto trzeba powtarazac i ile kosztuje? [link widoczny dla zalogowanych] Niestety okładki wydanej płyty ze strony B ze spisem utworów nigdzie nie znalazłem w internecie.
┼Ťwiadomo┼Ť─ç i ┼╝ycie z tak─ů chorob─ů jest niezwykle trudne. pozdrawiam Was dziewczyny i zycze szybkiego zafasolkowania Ale do rzeczy.Mysza30: wynik ujemny 1 Po jakim czasie zaczynaj─ů dzia┼éa─ç? [link widoczny dla zalogowanych]
moze jeszcze leona lewis angel co? dosz┼éo do tego ze o niczym innym nie my┼Ťle .. sta┼ée wype┼éniacze, ale sa one jak m├│wi┼é─ů dla biednych ludzi wyt┼éumacz─Ö dlaczego. Nooo tym razem trzymam stron─Ö Amelii. - dlatego trzeba by┼éo to zmieni─ç Zrezygnuj z bia┼éka krowiego - mleka, serk├│w wiejskich, twarog├│w, jogurt├│w.
[link widoczny dla zalogowanych]
Mam 27, torbiel 4x4
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Z czystym sumieniem mogę Wam polecić Europejskie Centrum Kształcenia we Wrocławiu, przy ul.
[link widoczny dla zalogowanych]
ale jakos nie jestem kosmetyczka a sama dziewczynom przekuwam pepki, wiec moim zdaniem trzeba poprostu umiec, bo niekazda kosmetyczka z papierem umie, bo mojej kolezance jak jezyk przekula to musiala isc na pogotowie i 2 szwy wiec!!!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
Z tego co mi mama opowiedziala przez telefon to moja siostra zadzwonila do szpitala kiedy miala skurcze co 10 minut, babka powiedziala jej ze za wczesnie ze ma przyjechac jak beda co 5 minut!
Za pierwszym razem nie zna┼éam sie na mocy kwasu i wstrzyknieto mi kwas ktory utrzyma┼é sie tylko 3 miesi─ůce.
myslicie ze moge miec jakies zaburzenia hormalne??
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

K**wa chyba o to chodzi , zeby co┼Ť jej zostawi─ç z poprzedniego wygl─ůdu , ┼╝eby si─Ö czu┼éa jak udoskonalona ona , a nie jak nowy , obcy cz┼éowiek [link widoczny dla zalogowanych] jak si─Ö czujesz?
ja bylam ostanio w Jean Louis David w tesco na prokocimiu naprawde swietne babki. W┼éa┼Ťnie szukam pierwszej pracy i nie sypiam po nocach na my┼Ťl o rozmowach. Moja kole┼╝anka jako dziecko mia┼éa powa┼╝ny wypadek i teraz ma kilka blizn na r─Ökach, nogach i co najgorsze na twarzy. staram si─Ö u┼╝ywa─ç obuwia mi─Ökkiego ale te┼╝ dobrze trzymaj─ůcego si─Ö na stopie,.. dlatego m in opuscilam to forum jakis czas temu [link widoczny dla zalogowanych]
Jest mo┼╝e drogi ale warty swej ceny. [link widoczny dla zalogowanych] skoro Cie nie obchodzi ten temat, to po cholere zabierasz glos? Jestem bardzo zabiegana bo synowa w tych dnia ch pracuje Witam wszystkich s┼éysza┼éam uwagi ┼╝eby jecha─ç w ciemno wynaj─ů─ç pok├│j i szuka─ç w ciemno... Wraca┼é do antybiotyk├│w, kt├│re i tak nie pomaga┼éy.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Jedna juz połknieta o 12,40 noi ...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

To kto waszym zdaniem ma charakterystyczn─ů urod─Ö??
[link widoczny dla zalogowanych]
Hooray!, Rasputin Przede wszystkim praktyka, praktyka i jeszcze raz praktyka.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Marianko,zerknij wczesniej napisa┼éam o moim kolanku ,jutro ide jeszcze sie ratowac na zabiegi (laser i biopr─ůdy) to tak od sie zaordynowa┼éam sobie,wykupi┼éam prywatnie.Problem jest taki ze jak nie zdecyduje sie na oddz.to ortopeda nie da mi zwolnienia i bede musia┼éa zachrzaniac do pracy i 8 godz.na nogach.A dzisiaj jestem nawet pewna ze nie da┼éabym rady.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Hej, tak to zupełnie normalne. [link widoczny dla zalogowanych] facet czrnoskory spiewa w gorzystym otoczeniu, glos ma podobny do seal-a, piosenka z lat90 tych
Fajne kosmetyki, ktore odkrylyscie tutaj we Wloszech. Takze glowa do gory! ja byłam ostatnio super cieszę sie ze twoj dołek wypełniony ja znalazłam wkoncu chyba godnego zaufania lekarza ale nadal się waham nie wiem co robić jak blizna bedzie gorsza po korekcji to niewiem załamie sie kompletnie to te moje umiejscowienie w zgieciu nogi napedza mi stracha .jedna dziewczyna mi pisalka ze to jest takie miejsce napiecia skóry wszyscy mnie strasza a ja temu ulegam.Ja byłam ostatnio ale twoje miejsce blizny tez jest dosc ruchome i u ciebie jest ok nie? Ptrzeczytalam ,ze pewna pania partner zmuszal do kupowania wedlin,ktore wyrzuca tonami. ja polecam pana wiesia jest super [link widoczny dla zalogowanych]
3X4 na lewym jajniku ;/ ┼╗adna z Was nie bra┼éa tego na torbiel??? [link widoczny dla zalogowanych] 5814511 [link widoczny dla zalogowanych] start=0 latynoski jest napewno Nie r├│b mu tej satysfakcji i nie do┼éuj si─Ö z jego powodu! u mnie niestety zadnych zmian a juz myslalam ze sie udalo....a tu spozniona o 2 dni @ jednak przyszla.teraz czekam az sie skonczy i biore sie ostro do roboty!!! Mucha jak dla mnie jest brzydka, uroku nie dodaje jej ta frzura, kiedy ma w┼éosy upi─Öte wygl─ůda ok, ale fryzurka zaprezentowana w MJM jest koszmarna.
Nie martw si─Ö, pomy┼Ťl, ┼╝e ilus tam na 100 pasa┼╝er├│w, b─Ödzie mia┼éo podobne obawy...w ko┼äcu nie jestesmy sami...tak┼╝e po smierci
ja rowniez biore Gynalgin.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.wszisi.fora.pl Strona G│ˇwna -> Pytania z ISI Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie mo┐esz pisaŠ nowych tematˇw
Nie mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin