Forum www.wszisi.fora.pl Strona Gwna www.wszisi.fora.pl
Forum studentw WSZ kierunek ISI
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UytkownicyUytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomociZaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   ZalogujZaloguj 

jak ktoś tego nie zauważył to nawet NUMER TELEFONU do sal

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.wszisi.fora.pl Strona Gwna -> Pytania z ISI
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla
Zasuony uytkownik



Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 754
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Nie 3:44, 23 Mar 2014    Temat postu: jak ktoś tego nie zauważył to nawet NUMER TELEFONU do sal

A ostatnio pojawila sie nestea light. [link widoczny dla zalogowanych] Znajoma(po studiach) niedawno wyjechała i sprząta u ludzi.Tez chciałam jechać ale jeśli faktycznie miało to by tak wyglądać to dziękuję bardzo...
NAPRAWDE NIC NIE CZUC UZYWAJąC TEJ MASCI SKRóRA JEST ZDRETWIAłA I NIC NIE BOLI
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
szukam instrumentalnego utworu, facet gra na fortepianie a kobieta odpowiada na jego akordy na saksofonie.

do Poliklinika no planuję jechac do innego plastyka.Najbardziej mnie boli że ten z Opola olał mnie totalnie zaczął tam krecic jak mi sie nie spodoba nowa blizna czy cos tam mruczał a przeciez kazda operacja czy to poprawa blizn czy czegos innego moze sie nie udac przeciez to rozumiem .No a jak mi psychologa polecił to juz poprostu miałam dosc raczej uwazam sie zrownowazona psychicznie czemu nie poleca psychologa tym ktore robia sobie wielkie cycki czy cos bo co bo wtedy to jest elegancka kasa a blizna marny tysiak to po co rece sobie brudzic ja to tak odbieram moze sie myle no ale mysle ze cos w tym jest.Ja w sumie dałabym spokój gdyby była to poprostu normalna blizna moja niestety jest przykurczajaca bo umiejscowiona jest w samiutkim zgieciu nogi jak kucam to tworzy sie taki mały wałeczek skóry taka fałdka jakby nadmiar skóry np.zwisa komus na brzuchu niewiem czy dobre porównanie ale nic mi innego do głowy nie przychodzi.duza blizna nie jest bo 2,5cm na pol cm szerokosci.Jest jednak dla mnie dyskomfortem a zyje z nia juz ładne z 13lat. [link widoczny dla zalogowanych] Bo ja za Wami - bardzo!!!

To dziwne...ja od pol roku chodze zawsze we wtorki i zawsze nie przyjmuje Orzeszek...mam nadzieje ze teraz z niczym takim jak u Ciebie nie wyskoczy. Kupiłam magnetyczny za 385 plus 21,50 koszt wysyłki, \ORBITREK MAGNETYCZNY Z PULSEM YK-CT54\. czy byl ktos lub jest obecnie?jak wyglada zycie i jak jest z zarobkami??czy warto tam wyjechac na pare miesiecy?prosze o wszelkie informacje Nie przechodziło i nie przechodziło, więc poszłam do lekarza przy okazji robienia bilansu zdrowia. mko52 - to moze poplacz sobie. [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] Dziekuje dziewczynom,ktore dobrze odebraly moje intencje i pozdrawiam wszystkich Szkoda, że lekarz nie dał ci do tego środka doustnego - Flumycon bierze się przez 7 dni i on w czasie miesiączki likwidowałby te grzyby cały czas. Stawka 7 zł/godz, lub wynagrodzenie stałe 1100 mies. Mają troszkę podobny układ twarzy, takie same kości policzkowe. Cudem udało się mi wyleczyć, ale to że zaczęłam stawiać pierwsze kroki przyczyniło się do tego, że się poparzyłam. tylko te ceny, o zgrozo !
[link widoczny dla zalogowanych]
Oldies - Jerry Lee Lewis - Great Balls Of Fire
oraz jest do wydrukowania po adresem:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Doświadczenia są różne i chcielibyśmy abyście je opisali na naszym forum.
[link widoczny dla zalogowanych]
jhf a za wypisanie recepty sie placi?


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.wszisi.fora.pl Strona Gwna -> Pytania z ISI Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie moesz pisa nowych tematw
Nie moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach

fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin