Forum www.wszisi.fora.pl Strona G│ˇwna www.wszisi.fora.pl
Forum studentˇw WSZ kierunek ISI
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

Ja robie usta i botox w Gdansku, za dobra cene.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.wszisi.fora.pl Strona G│ˇwna -> Pytania z ISI
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla
Zas│u┐ony u┐ytkownik



Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 754
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Pi▒ 7:43, 11 Kwi 2014    Temat postu: Ja robie usta i botox w Gdansku, za dobra cene.

I jak wra┼╝enia?
[link widoczny dla zalogowanych]
pzyznajesz ze jest cos bardziej szkodliwego niz Atkins ?
Wysłałam mu swoje zdjęcia blizn, napisał ze jest w stanie mi pomóc.To duzo dla mnie znaczy.tylko CIEKAWE ILE TO BęDZIE KOSżTOWAłO;(
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
a jak to ze mn─ů jest hmmm ci─ůgle taki sam
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
kr─Öglicka?????????????
[link widoczny dla zalogowanych]

ja dzis zrobilam zakupy czyli zywnosc dla mnie na co sklada sie 2 kg truskawek i 1kg czeresni [link widoczny dla zalogowanych] połowa ze 150%
Mam 30 lat, a od 4 lat jestem m─Ö┼╝atk─ů. Niby nic takiego ale utrudnia┼éo mi zycie. a i ┼╝adnych prze┼Ťwietle┼ä p┼éuc ani badania krwi nie mia┼ém Ona jest piekna,ma klase a glos przecietny,ma najlepsza strone internetowa ze wszystkich polskich wokalistow Chocia┼╝ musz─Ö przyzna─ç, ┼╝e to jedna z najpi─Ökniejszych polek. [link widoczny dla zalogowanych]
mam nadziej─Ö ┼╝e to poskutkuje. Ja dosta┼éam Loxon 5% ale taki 2,5% mo┼╝esz naby─ç bez recepty. Dziewczyno , co Ty robisz o tej porze? Pewnie jak zwykle falszywy alarm czy mi─Ö┼Ťnie mog┼éy si─Ö zasta─ç??? witam.Podnosze w gore bo sama chce zaczac jakis intesnywny kurs w polsce - oczywscie zalezy mi glownie na porzadnych praktykach. Ja mia┼éem naprawd─Ö przykr─ů przygod─Ö z leczeniem kana┼éowym.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ma┼éa jest ospa┼éa wyg─ůda jak po szczepionce jutro chyba zrobie jej badania kompleksowo wszystkie krew mocz itd...
gdy zakladasz rybaczki
[link widoczny dla zalogowanych]
Cze┼Ť─ç dziewczyny
[link widoczny dla zalogowanych]
to jest normalne

Co do jezyka to tez sie troche boje, ale w koncu raz sie zyje no nie?
[link widoczny dla zalogowanych]
No bo wiem ze teraz przede wszystkim ode mnie zalezy kierunek w jakim rozwinie sie nasza znajomosc i wiem ze chocbym bardzo chcia┼éa nie powinnam dopuscic do tego zeby przekroczyc pewna granice. a te o kt├│re pytasz to raczej nie potrafi─ů ┼Ťpiewa─ç !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
a ja sie zastanawiałam po czym mi tak niedobrze moze to gynalgin ogolnie spiaca jestem cały czas.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Wyczerpuj─ůca odpowied┼║ [link widoczny dla zalogowanych] Kuzynka, kt├│ra poleci┼éa mi w┼éa┼Ťcie Lida, wspomnia┼éa o ko┼éotaniu serca i tyle, po za tym ok.
ALe tylko mozesz sie cieszyc ze tego sie pozby┼éa┼Ť. Tak czy inaczej, istnieja PIEKNE kobiety BEZ RETUSZU (nie mowie o tylko o gwiazdach), znam takie. Mnie osobi┼Ťcie bardziej odpowiadaj─ů kosmetyki Osmo i Vichy, kt├│re stosuje zamiennie. Okaza┼éo si─Ö, ┼╝e m├│j m─Ö┼╝o zamiast zabra─ç MOJ─ä torb─Ö wzi─ů┼é torb─Ö, kt├│r─ů zostawi┼éa mama - ze s┼éoikami z kompotami i z jedzeniem Nie ma upros !!! [link widoczny dla zalogowanych]
mam jeszcze jedno spostrzezenie - zauwazylyscie ze technika dentystyczna jest u nas chyba na duzo nizszym poziomie? PS. Mam wielki problem . Dlatego te badania s─ů tak istotne poniewa┼╝ nawet gdy oka┼╝e si─Ö, ┼╝e jest infekcja to mo┼╝na to leczy─ç. Szkoda, ┼╝e tak ma┼éo post├│w:/ By┼éam wcze┼Ťniej na jednej stronie i znalaz┼éam to: Zarz─ůd ITI a tenwww.step4hair.com to nie jest od Berendowicz i Kublin ?
[link widoczny dla zalogowanych]
I od kiedy ograniczylas wegle ?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
c├│┼╝, ka┼╝dy walczy jak umie
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
A w og├│le to wszystko o czym pisa┼éam wcze┼Ťniej nie dotyczy leczenia m─Ö┼╝a, tylko twojego leczenia.
[link widoczny dla zalogowanych]

witam.Jestem fryzjerka wykonuje usługi w domu klienta na terenie Krakowai okolic..zapraszam ceny np.strzyzenie od 12 zł modelowanie od 12 zł pasemka od 50 zł zapraszam gg 9350341 [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
das Alles Gute
to moze wkońcu sie uda
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Trzymam kciuki i za prace i za chudniecie [link widoczny dla zalogowanych] nie polecam EOSa w katowicach na ligocie....
I gratulacje z powodu silnej woli Ja weszlam na diete celowo po Wielkanocy bo silnej woli akurat nie mam Pozatem o Adkinsie mozesz sporo poczytac pod: [link widoczny dla zalogowanych] szkoda z─Öb├│w i zo┼é─ůdka!!!!!!! by┼éam w niebie... [link widoczny dla zalogowanych]
Misha ! Od roku maluj─Ö w┼éosy na ciemn─ů czekolad─Ö z szamponem koloryzuj─ůcym z firmy Palet.I mam problem jak teraz to usun─ů─ç??? Ja o tym nie wiem ale te┼Ťciowa tak. I po co jak tu ma wszystko sponsorowane. Po trzecim dniu b─Ödziesz mie─ç wi─Öcej energii ni┼╝ przed rozpocz─Öciem diety, je┼Ťli nie b─Ödziesz oszukiwa─ç. Nie polecam. prosze o odp pozdrawiam
[link widoczny dla zalogowanych]
hej malenka, no nawet fajne kawalki jak masz cos jeszcze to pisz to moze ja napisze pare kawalkow.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

o tym filmie nie mowi sie w kategoriach super (ewentualnie super-produkcja )
[link widoczny dla zalogowanych]
Zapłaciłam za zabieg 300 zł tego samego celu .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
no ale on nie ma prawa do myslenia i uczuc no bo przeciez pijak i zatruwa ci zycie
[link widoczny dla zalogowanych]
Wiec tym samym obala mit o kolejnym tureckim podrywaczu, kt├│ry ma 10tys lasek..
[link widoczny dla zalogowanych]
Carlo Biani:
[link widoczny dla zalogowanych]
ja odkat sie przeprowadzilam 'na wies' nie szaleje juz tak za zakupami, rzadko kiedy chce mi sie na nie wybrac i niestety czesto wtedy akurat nic nie ma w sklepach:\ przyzwyczjona bylam do chodzenia 'miedzy' sklepami codziennie i wtedy cos sie zawsze samo znalazlo, a teraz to juz mi nie sprawia tak przyjemnosci, no chyba ze wracam do lodzi:].
[link widoczny dla zalogowanych]

No normalnie brak mi słów. [link widoczny dla zalogowanych] a piosenka kiedy byłem , kiedy byłem małym chłopcem kojaży mi się z nim i tak już zostanie.
Czesc dziewczyny. sory miało być 1,5 tygodnia (dziura po zębie chyba się zrasta nie wiem nie widzę) Teraz to sama nie wiem co zrobic, nie chcę wyrzucać kasy w błoto. Boję się o dzidziusia. [link widoczny dla zalogowanych]
Serdecznie polecam niektorzy prycuja i nie moga od rana okupowac kompa. jest symbolem kobiecsci...o to zapytajcie mezczyzn. No to z czarnym nickiem masz ju┼╝z tyyyyyyyyyyle energii i rado┼Ťci, ┼╝e przynajmniej do ┼Ťrody Ci starczy, a w ┼Ťrod─Ö zn├│w mo┼╝na si─Ö pod┼éadowa─ç (mo┼╝e b─Ödzie prowadzi┼é Msz─Ö ?????) Pozdrawiam, czekamy na kolejne zadowolone zauroczone w ko┼äcu to nasz dzie┼ä -hihihi!!!!! A wtedy,w sobot─Ö uda┼éo mi si─Ö bo zamiast do toalety przylecia┼éam tutaj , potem troch─Ö poszpera┼éam na allegro i mi przesz┼éo. Przykro mi to stwierdzic jednak wielu lekarzy uwa┼╝a ze wiele problemow zdrowotnych sie nalo┼╝y┼éo i czekam na dalsze diagnozy . Wiadomo przeciez, ze jedna daje wieksze doznania a inna mniejsze.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ilo┼Ť─ç pokarmu jest dowolna.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.wszisi.fora.pl Strona G│ˇwna -> Pytania z ISI Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie mo┐esz pisaŠ nowych tematˇw
Nie mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin